Asiakaspalvelu

Yhteystiedot:
Butik Inreda 24 AB sivuliike Suomessa
Eteläesplanadi 24
00130 Helsinki
Finland

Y-tunnus: 2508227-6


Puhelintuki maanantai - perjantai 13.00 - 17.00
Puh: 358942450076
Faksi: +46480440710
Sänköposti: support@24hshop.fi

Puhelintuki palvelee ruotsiksi ja englanniksi

Voit myös ottaa yhteyttä alla olevalla lomakkeella



Voiko oston perua, jos ei pidä tuotteesta?
Sinulla on aina 30 päivän peruutusoikeus, jos et ole tyytyväinen. Edellyttäen, että tilauksesi tuotteet ovat samassa kunnossa kuin ostohetkellä, toisin sanoen käyttämättömiä ja ehjiä. Tuote tulee voida myydä uudelleen uudelle asiakkaalle alkuperäiseen hintaan. Tuotteen tulee olla käyttämätön, mutta voit toki avata paketin varovasti ja tutkia sen. Vaikka katuisit ostostasi jopa 5-6 viikon kuluttua olemme joustavia. Tärkeintä että asiakkaamme ovet tyytyväisiä.

Muista täyttää palautuslomake tuotteen mukana - Palautuslomake


Mitä eri varastostatukset tarkoittavat?
Tuotteiden saatavuus ilmoitetaan meillä eri tavoin riippuen siitä, onko niitä varastossa vai ei. Tavallisin varastotilanne on:

• Varastossa, lähetetään heti = Tuote on varastossa ja lähetetään välittömästi suoritetun ostotapahtuman jälkeen
• Varastossa (päivämäärä perässä) = Tuote on tilattu ja matkalla tavarantoimittajalta varastoomme. Voit silloin tilata tuotteen ja se lähetetään heti, kun tuotetta on saatavilla varastossa. Huomaa, että ilmoitettu päivämäärä on ainoastaan alustava. Jos sinulla on tilauksessasi useampia tuotteita, jotka löytyvät varastosta, lähetetään ne heti samana päivänä sinulle, ja puuttuva tuote lähetetään veloituksetta jälkitoimituksena heti, kun se saadaan varastoon.

• Ei varastossa, voidaan tilata 3 – 14 päivän sisällä = Tuote on tilapäisesti loppu ja tilattu tavarantoimittajalta, tosin ennakkotilausta ei voida suorittaa. Tuote saapuu tavallisesti varastoon 14 päivän kuluessa, toimituspäivää ei ole kuitenkaan vahvistettu, vaan saattaa muuttua jos tuote on loppu tavarantoimittajalta.

• Tilapäisesti loppu, toimitusaika tuntematon = Tuote on loppu eikä sitä voida tilata lisää tavarantoimittajalta. Joko saattaa kestää kuukausia, ennen kuin tuotetta saapuu varastoon, tai se tulee poistumaan valikoimasta.
•Loppuunmyyty = Tuote on ollut tarjouksena, mutta loppuunmyyty. Tuote voi saapua varastoon pian, tosin hinta saattaa olla korkeampi.


Mikä on tilauksen toimitusmaksu?

Toimitusmaksu on 5 euroa, riippumatta tilauksen suuruudesta. Jos tilauksen suuruus ylittää 110 euroa, emme peri toimitusmaksua lainkaan. Näet tilauksesi toimitusmaksun kassalla, ennen tilauksen vahvistamista.


Kuinka tilaukseni saapuu perille?

Toimitamme tuotteemme Postin välityksellä. Paketti lähetetään suoraan sinulle. Jos olet valinnut postiennakon tai jos paketti on suuri, sinun tulee hakea se lähimmästä postin toimipaikasta.


Mitkä ovat maksutavat?

Sinulla on 2 eri maksutapaa.

- Korttimaksu
Maksa turvallisesti seuraavilla korteilla; VISA, Eurocard/ MasterCard. Maksusi käsitellään 100%:n varmasti DebiTech Payment Gatewayn kautta, joka tarjoaa parhaan suojan korttipetoksia vastaan. Korttinumero lähetetään suojattuna suoraan pankkiin.

Jos koet ongelmia korttitilausten tekemisessä, saattaa se johtua selaimesi asetuksista. Selaimen tulee hyväksyä tallentaa 3:n osapuolen Cookies (third party Cookies).

- Suoramaksu pankkiin
Maksa turvallisesti Internetpankkisi kautta. Maksusi on 100%:n turvallinen DebiTech Payment Gatewayn kautta, joka tarjoaa parhaan suojan korttipetoksia vastaan. Korttinumero lähetetään suojattuna suoraan pankkiin. Toimii tällä hetkellä seuraavien pankkien kanssa: OP, Nordea ja Sampo Banki.

Löytyvätkö kaikki tuotteet aina varastosta?

90% tuotteistamme on aina varastossa. Näet aina tuotteen varastostatuksen. Jos tuote on loppunut, et voi laittaa sitä ostoskoriin. Et voi tehdä tilausta jos tuote on loppunut varastostamme vaan sinun tulee odottaa kunnes tuote on saapunut. Varastostatus päivittyy automaattisesti tilanteen mukaan.


Kuinka pitkä on toimitusaika?

Normaali toimitusaika on 2-4 arkipäivää, mutta kiireisinä aikoina se saattaa olla 3-5 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta.


Voinko tehdä tilauksen ulkomailta?

Det går att beställa från utlandet, dock är det ej möjligt att betala med utländskt kontokort. Vi kan tyvärr inte skicka ordern utanför Sverige eller Norge.


Mitä teen, jos olen unohtanut sisäänkirjautumistietoni?

Klikkaa tästä ja lähetämme sinulle salasanan.


Tilaukseni ei ole tullut, vaikka tilauksesta on yli 7 päivää?

Tilauksen viivästyminen saattaa johtua useista eri syistä. Kaksi tavallisinta syytä: 1) Olet valinnut maksutavaksi Etukäteismaksun ja unohtanut maksaa etukäteen. Heti kun olet maksanut laskun, lähetämme tuotteen. 2) Posteljooni on unohtanut jättää hakulomakkeen postiluukkuusi. Ota yhteys lähimpään postitoimipaikkaan ja kysy onko pakettisi siellä. Muissa tapauksissa ota yhteys asiakaspalveluun ja autamme välittömästi.


Mitä jos toimitettu tuote on viallinen?
Kaikki tuotteet tarkastetaan ennen lähettämistä. Siitä huolimatta onnettomuuksia voi aina sattua. Ota meihin heti yhteyttä ja autamme välittömästi. Asiakkaat ovat meille aina tärkeimpiä.


Reklamaatio
Tarkistamme aina, että tilaamasi tuote on ehjä ennen sen lähettämistä. Jos siitä huolimatta saat viallisen tuotteen ota meihin välittömästi yhteyttä niin autamme sinua parhaamme mukaan. Asiakkaamme ovat meille tärkeitä. Ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme ja ratkaisemme ongelman. Sinulla on aina.Takuu on voimassa ainoastaan tilausnumeron kanssa. Täytä palautuslomake, joka tulee lähettää yhdessä tuotteen kanssa.- Palautuslomake

Voinko noutaa tuotteeni Kalmarissa sijaitsevasta varastosta?

Tuotteiden noutaminen Kalmarissa sijaitsevasta varastosta ei ole valitettavasti mahdollista, sillä yritämme pitää liiketiloista johtuvat kustannukset mahdollisimman alhaisina voidaksemme tarjota mahdollisimman alhaiset hinnat asiakkaillemme.


Mitä erilaisia mustepatruunatyyppejä tarjoatte?

Alkuperäispatruunat - Suoraan alkuperäisvalmistajilta, kuten HP, CANON, LEXMARK ja EPSON ym.

Ympäristöystävälliset patruuna
- Uudelleenkäytetyt alkuperäispatruunat vähentävät patruunoiden ympäristövaikutusta ja auttavat planeettaa. Hyvässä kunnossa olevat mustepatruuna pestään ja niiden kuluvat osat veihdetaan uusiin. Tämän jälkeen patruunat täytetään musteella ja ne voidaan käyttää uudestaan. Patruunoiden muste täyttää samat laatuvaatimukset kuin alkuperäismuste, ja miljöpatruuna sisältää myös yhtä paljon mustetta kuin alkuperäispatruuna. Ero näkyy hinnassa, joka on alkuperäispatruunaa edullisempi..

Yhteensopivat patruunat (
- Uudet patruunat, jotka eivät ole alkuperäisvalmistajan valmistamia, mutta sopivat täydellisesti tulostimeesi. Patruunoiden muste täyttää samat laatuvaatimukset kuin alkuperäismuste, ja miljöpatruuna sisältää myös yhtä paljon mustetta kuin alkuperäispatruuna. Ero näkyy hinnassa, joka on alkuperäispatruunaa edullisempi.


Muut kysymykset
.
Jos et löytänyt vastausta kysymykseesi, ota yhteyttä asiakasalveluu täältä

_________________________________________________________________________