Oston katuminen & Valitus

Voinko perua kaupan, jos en pidä tuotteesta?

Sinulla on aina 30 päivän peruuttamisoikeus, jos et ole tyytyväinen.

Muista, että tuotteen tulee olla olennaisesti muuttumattomassa kunnossa, ts. käyttämätön, eikä tuhoutunut tai vaurioitunut, ja sellaisessa kunnossa, että se voidaan myydä uudelle asiakkaalle ilman hinnanalennusta. Asiakas ei saa käyttää tuotetta, mutta tietenkin avata sen varovasti ja tutkia sitä. Palautusoikeus ei koske tietokone/tv-pelejä, jos muovi / sinetti on rikottu.

Käytettyjen hygieniatuotteiden ja body-tuotteiden, kuten hammasharjojen, parranajokoneiden, in ear-kuulokkeiden palautusta ei hyväksytä hygieniasyistä. Jos tuote on käyttämätön, voit peruuttaa oston.

Lisäohjeita siitä, miten toimia, löytyy palautuslomakkeesta.

Jos asiakas käyttää peruutusoikeuttaan, hän vastaa palautuksen toimituskuluista

Ota yhteyttä lähimpään Postiin saadaksesi tuotteen palauttamista koskevat hintatiedot.

Hyvitys palautetusta tuotteesta tapahtuu 3-14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi

Täytä palautusseteli, jonka lähetät yhdessä tuotteen kanssa. - Täältä löydät palautustiedot

HUOM! Valituksissa: Ota aina ensin yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse ja odota vastausta, ennen kuin lähetät mitään takaisin.

Valitukset

Jos saat viallisen tai väärän tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman pian.

Sinulla on aina 3 vuoden reklamointioikeus tuotteistamme, täysin ostolain mukaisesti. (3 kuukautta ladattaville paristoille). Jotta takuu olisi voimassa, tulee tilausnumeron olla saatavilla.

Jos sinulla on mahdollisuus, lähetä sähköpostitse kuva viasta, koska sen ansiosta prosessi sujuu nopeammin. Meidän on hyväksyttävä reklamaatio, ennen kuin jotain lähetetään takaisin meille.

HUOM! Valituksissa: Ota aina ensin yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse ja odota vastausta, ennen kuin lähetät mitään takaisin.


Kuljetusvauriot

Jos huomaat, että paketti tai sisältö on vahingoittunut vastaanotettaessa, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme, me autamme sinua vaurioituneen lähetyksen korvaamisessa.

Takuun ja reklamaation ero?

Takuu kattaa tuotteen takuuaikana ilmenevät toimintahäiriöt. Se ei kata, jos asiakas on rakentanut tai muuttanut tuotteen alkuperäistä toimintoa tai suunnittelua.

Takuuaika vaihtelee eri tuotteiden välillä, mutta meillä se on aina vähintään 6 kuukautta.

Kuluttajilla on lain mukaan 3 vuoden reklamaatio-oikeus koskien alkuperäisiä valmistusvirheitä. Jos haluat käyttää reklamaatio-oikeutta, sinun tulee kuluttajana todistaa, että tuotteessa on valmistusvirhe. Reklamaatio-oikeus ei kata kulumista tai ulkoisesta vaikutuksesta johtuvia vaurioita.