Oston katuminen & Valitus

Voinko perua kaupan, jos en pidä tuotteesta?

Sinulla on aina 30 päivän peruuttamisoikeus, jos et ole tyytyväinen.


Muista, että tuotteen on oltava olennaisesti muuttumattomassa tilassa, ts. ei tuhoutunut tai vahingoittunut ja sellaisessa kunnossa, että se voidaan myydä uudelle asiakkaalle ilman hinnanalennusta. Asiakkaan on avattava tuote huolellisesti ja tutkittava se. Palautusoikeus ei koske tietokone- tai videopelejä, jos muovi / sinetti on rikkoutunut.


Peruuttamisoikeus ei koske hygieniatuotteita vartalo-, hammas-, hiustenhoidossa, eikä kuulokkeita kategoriassa in-ear ja bluetooth headset, joissa pakkaus/sinetti on rikki.


Jos asiakas käyttää peruutusoikeuttaan, hän vastaa palautuksen toimituskuluista Ota yhteyttä lähimpään Postiin saadaksesi tuotteen palauttamista koskevat hintatiedot. Hyvitys palautetusta tuotteesta tapahtuu 5-15 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi Täytä palautusseteli, jonka lähetät yhdessä tuotteen kanssa. - Täältä löydät palautustiedot


Postinkirjeen palautusosoite on: 24 se Sverige AB, Box 829, 391 28 Kalmar, Ruotsi
Paketin palautusosoite on: 24 se Sverige AB, Torsåsgatan 22, 392 39 Kalmar, Ruotsi

HUOM! Emme kerää paketteja noutopaikoilla, ne on lähetettävä meille kuljetuksella osoitteeseen


Valitukset

Jos saat viallisen tai väärän tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman pian.


Sinulla on aina 3 vuoden reklamointioikeus tuotteistamme, täysin ostolain mukaisesti. (3 kuukautta ladattaville paristoille). Jotta takuu olisi voimassa, tulee tilausnumeron olla saatavilla.


Jos sinulla on mahdollisuus, lähetä sähköpostitse kuva viasta, koska sen ansiosta prosessi sujuu nopeammin. Meidän on hyväksyttävä reklamaatio, ennen kuin jotain lähetetään takaisin meille.


HUOM! Valituksissa: Ota aina ensin yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse ja odota vastausta, ennen kuin lähetät mitään takaisin.

Kuljetusvauriot

Jos huomaat, että paketti tai sisältö on vahingoittunut vastaanotettaessa, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme, me autamme sinua vaurioituneen lähetyksen korvaamisessa.


Takuun ja reklamaation ero?

Takuu kattaa tuotteen takuuaikana ilmenevät toimintahäiriöt. Se ei kata, jos asiakas on rakentanut tai muuttanut tuotteen alkuperäistä toimintoa tai suunnittelua.


Takuuaika vaihtelee eri tuotteiden välillä, mutta meillä se on aina vähintään 6 kuukautta.


Kuluttajilla on lain mukaan 3 vuoden reklamaatio-oikeus koskien alkuperäisiä valmistusvirheitä. Jos haluat käyttää reklamaatio-oikeutta, sinun tulee kuluttajana todistaa, että tuotteessa on valmistusvirhe. Reklamaatio-oikeus ei kata kulumista tai ulkoisesta vaikutuksesta johtuvia vaurioita.


Onko sinulla kysymyksiä?

Ota meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella, niin palaamme asiaan mahdollisimman pian.