Ehdot
Tilauksen yhteydessä asiakas solmii sopimuksen 24shop.fi:n kanssa, mikä vahvistetaan sähköpostitse lähetettävällä tilausvahvistuksella. Tilausvahvistus tapahtuu automaattisesti 24hshop.fi:n tietokannasta. Jos et ole saanut tilausvahvistusta 24 tunnin kuluessa, ota meihin yhteyttä. Pidätämme oikeuden korjata mahdollisia virheitä esim. toimitusajassa ja hinnassa jälkikäteen.
Hinta
Arvonlisävero sisältyy hintoihin. Emme lähetä tavaroita Ahvenanmaalle
Maksaminen
Tarjoamme yhteistyössä Klarnan kanssa maksutavoiksi laskun sekä erä-, kortti- ja suoramaksun. Tätä maksuratkaisua kutsutaan nimeltä Klarna Checkout.
Luovuttamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarnan ehdot. Lue Klarnan täydelliset ehdot täältä Napsauttamalla "Osta" -painiketta hyväksyt 24hshop.fi:n yleiset ehdot.
Klarna Checkout näyttää sinulle eräitä tietoja heti, kun sinut on tunnistettu. Tunnistamista varten luovuttamasi tiedot vaihtelevat ostokerran ja asiakkaan mukaan. Luottotarkistusta ei tehdä koskaan suoraan Klarna Checkoutissa, vaan tarpeen mukaan riippuen valitsemastasi maksutavasta.
Klarna käyttää 3-D Secure maksunvarmistusta korttimaksussa (Visa ja MasterCard SecureCode).
Klarnan tekemät luottotarkistukset eivät vaikuta luottokelpoisuuteesi, eivätkä muut sinusta luottotarkistusta pyytävät tahot esim. pankit, voi nähdä niitä. Kun sinut on tunnistettu, Klarna Checkout näyttää, mitä vaihtoehtoja juuri sinulle on tarjolla.
Voit valita itse minkä tahansa maksuvaihtoehdon, kuten laskun, suoramaksun pankin kautta tai korttimaksun. Sinulle tarjottavat vaihtoehdot voivat vaihdella kerrasta toiseen.
Viivästyneet toimitukset
Toimituksen viivästyessä ilmoitamme siitä aina sinulle. Sinulla asiakkaana on aina oikeus perua ostosi viivästyneissä toimituksissa. Teemme aina kaikkemme toimittaaksemme tilaamasi tuotteet. Joissain tapauksissa tämä saattaa olla mahdotonta, esimerkiksi silloin, kun toimittajamme ei voi noudattaa sitoumustaan meille. Pidätämme oikeuden luopua kaikista asiakkaille maksettavista korvauksista toimitusten viivästymisissä.
Kuljetusriskit
Me vastaamme kuljetuksen aikana tuotteelle tapahtuvasta vauriosta tai sen katoamisesta kuljetuksen aikana varastostamme sinulle. Olet vastuussa mahdollisesta palautuksesta meille.
Lunastamattomat paketit
Monet lähetyksistämme toimitetaan asiamiespostiin, josta sinun on noudettava ne tekstiviesti-ilmoituksella ja henkilökortilla. Palvelupiste säilyttää paketin 7 päivän ajan, ennen kuin se lähetetään palautuksena takaisin meille. On tärkeää, että noudat aina tilauksesi 7 päivän sisällä paketin saapumisesta noutopisteeseen. - Lunastamattomista paketeista vähennämme hyvityksestä 9 euroa.
Jos olet valinnut maksun luottoratkaisullamme Klarnan kautta, tulee yllä oleva summa jäämään laskuusi / osamaksuusi tilauksesi arvosta riippuen.
Takuu
Kaikki 24shop.fi:ssä myytävät tuotteet tulevat valmistusvirheiltä suojaavalla takuulla kuluttajansuojalain mukaisesti, lukuun ottamatta ladattavia paristoja, joilla on 3 kuukauden takuu. Tietyt valmistajat tarjoavat laajemman takuun, kuten Sony, Nokia, Samsung, Sandisk jne.
Lisätietoja löytyy kunkin valmistajan verkkosivuilta. Kaikki mahdolliset takuut ovat voimassa Suomessa. Sinulla on 3 vuoden reklamaatio-oikeus.
Tilausvahvistus toimii takuutodistuksena. Saat sen sähköpostiisi, ja se on myös paketin mukana. Palautuksissa paketti tulee paketoida tavalla, ettei se tai sen sisältävä tuote vahingoitu kuljetuksen aikana.
Jälkitoimitukset
Jos tuote toimitetaan jälkitoimituksena, näet päivämäärän, jolloin sen lasketaan olevan jälleen varastossa. Tuote on tilattu ja matkalla tavarantoimittajalta varastoomme. Voit silloin tilata tuotteen ja se lähetetään sinulle välittömästi tuotteen saavuttua varastoomme. Huomaa, että näkemäsi päivämäärä on ainoastaan alustava. Jos tilauksesi sisältää useampia varastossa olevia tuotteita, lähetetään ne samana päivänä sinulle. Jälkitoimituksessa olevat tuotteet lähetetään veloituksetta, kun niitä on taas varastossa.
"Postiennakko" – maksutapaa ei voi käyttää yhdessä jälkitoimituksessa olevien tilausten kanssa, silloin jälkitoimitettava tuote peruutetaan.
30 päivän palautusoikeus
Etä- ja kotimyyntilain mukaan sinulla on asiakkaana oikeus peruuttaa ostoksesi ja saada takaisin maksamasi summa 30 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta ja ilman erityistä syytä.
Muista, että tuotteen on oltava olennaisesti muuttumattomassa tilassa, ts. ei tuhoutunut tai vahingoittunut ja sellaisessa kunnossa, että se voidaan myydä uudelle asiakkaalle ilman hinnanalennusta. Asiakkaan on avattava tuote huolellisesti ja tutkittava se. Palautusoikeus ei koske tietokone- tai videopelejä, jos muovi / sinetti on rikkoutunut.
Peruuttamisoikeus ei koske hygieniatuotteita vartalo-, hammas-, hiustenhoidossa, eikä kuulokkeita kategoriassa in-ear ja bluetooth headset, joissa pakkaus/sinetti on rikki.
Lisäohjeita siitä, miten toimia, löytyy palautuslomakkeesta. Jos asiakas käyttää peruutusoikeuttaan, hän vastaa palautuksen toimituskuluista. Ota yhteyttä lähimpään Postiin saadaksesi tuotteen palauttamista koskevat hintatiedot.
Palautusoikeus ei koske yrityksiä. Ota yhteyttä osoitteeseen support@24shop.fi, jos haluat käyttää peruutusoikeuttasi.
Tuotteet, jotka eivät täytä yllä olevia kriteerejä lähetetään asiakkaalle takaisin palautus- ja käsittelykuluja vastaan poikkeuksetta. Kaikki palautukset edellyttävät, että asiakas säästää lähetystunnuksen mahdolliseen seurantaan.
Suomeen toimitettaessa sovelletaan Ruotsin kuluttajansuojalakia.
Reklamaatio
Kuluttajansuojalain mukaan sinulla, joka olet asiakas, on reklamaatio-oikeus 3 vuotta tuotteen vastaanottamisen jälkeen. 24shop.fi noudattaa Kuluttajansuojalain reklamaatio-oikeutta.
24hshop.fi tarkastaa kaikki tilaukset ennen niiden lähettämistä. Jos siitä huolimatta saat viallisen / väärän tuotteen, selvitämme asian ilman sinulle koituvia lisäkustannuksia. HUOM! Ennen viallisen/väärän tuotteen palauttamista ota aina yhteyttä asiakaspalveluumme reklamaation hyväksymiseksi. Joskus saattaa riittää, että lähetämme varaosia. Kaikissa palautuksissa vaadimme, että asiakas on säästänyt lähetystunnuksen ja kuitin mahdollisen seurannan varalta. Palautuksissa tulee tuote paketoida tavalla, jotta tuote tai sen pakkaus ei pääse vahingoittumaan kuljetuksen aikana.
Takaisinmaksut
24hshop.fi korvaa toimituskulut ainoastaan hyväksytyissä reklamaatioissa ja kuittia vastaan. Asiakkaana sinun tulisi aktiivisesti valita edullisin vakuutettu kuljetusmuoto hinta näkökulmasta katsottuna, emme korvaa suurta summaa, koska asiakas on valinnut kalliimman vaihtoehdon kuin on tarpeen.
Ei hyväksytyt reklamaatiot säilytetään varastossamme 3 kuukautta, jos asiakas haluaa tuotteen takaisin.
Luottokorttimaksuissa palautetaan summa aina tilille, jota käytettiin ostettaessa.
Yksityisyys ja turvallisuus Henkilötiedot
Kaikki asiakastietojen käsittely on salattu korkeimmalla turvallisuustasolla käyttämällä SSL-sertifikaattia. 24hshop.fi käsittelee kuluttajan henkilötietoja tietosuojakäytännön mukaisesti. Kiistat ja Force majeure jne. Mahdollisissa kiistoissa noudatamme Kuluttajaliiton suosituksia.
Mahdolliset riidat ratkaistaan joko Kuluttajaliiton tai Euroopan kuluttajakeskuksen kanssa Suomessa.
Kuluttajaliitto – Konsumentförbundet ry The Consumers’ Union of Finland Paciuksenkatu 19 00270 Helsinki
https://www.ecc.fi
Sodan, luonnonmullistuksien, lakkojen, viranomaisten päätösten, alihankkijoiden toteutumattomien toimitusten tai muiden vastaavien meistä riippumattomien tilanteiden sattuessa, joita ei ole voitu ennakoida ja jotka vaikuttavat 24hshop.fi:n tekemiin sopimuksiin muodostavat perustan, joka vapauttaa 24hshop.fi:n velvoitteistaan täyttää mainittu sopimus.
Ikäraja
Emme hyväksy alle 18-vuotiaiden tekemiä tilauksia ilman huoltajan suostumusta.
Vastuuvapauslauseke
Pidätämme itsellämme oikeuden tilausten peruuttamiseen, olipa sitten kyseessä virheet, kuten painovirheet, tekniset ongelmat, loppuunmyynnit tai suurtilaukset. Jos olet saanut virheellistä tietoa, sinulla on oikeus perua tilauksesi kuluttajansuojalain mukaisesti.
Ostoehdot päivitettiin 2023-02-28
Onko sinulla kysymyksiä?
Ota meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella, niin palaamme asiaan mahdollisimman pian.